-->

كلمات أغنية انا وانت لبعض



كلمات أغنية ( انا وانت لبعض ) لدنيا سمير غانم من ألبوم واحدة تانيه خالص


أنا وإنت فضلنا كده في دوامه حبيبي كام شهر

شوفنلنا يومين صعبين وبجد احنا اتبهدلنا 

نطلع من دبله نخش في فاتحه وشبكه ومهر

حوارات تفاصيل تعبتنا حبيبي وهدت حيلنا 

~~~

والليله اهو ادينا

بقينا انا وانت لبعض

هنعيش دنيتنا وليالينا

ياحبيبي في جنه ده وعد 

 ~~~

تشطيب الشقه والاجهزة وكمان العفش

ومكان الـ HONEYMOON خد مننا ياحبيبي شويه

اما الفستان وستايله ده كان موضوع فيه قفش

كنت انا مبسوطه علشان بتغير ياحبيبي عليا

~~~

والليله اهو ادينا

بقينا انا وانت لبعض

هنعيش دنيتنا وليالينا

ياحبيبي في جنه ده وعد

~~~

وانا معاه بحب الحياه

وانا معاه مبسوطه كدا

مالناش غير بعض هوا وانا

وعشتنا هتبقي حب وهنا



ليس هنالك تعليقات :

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظة لموقع © Elmohandes

تصميم : مصطفى صلاح