-->

كلمات أغنية دوام الحال لعمرو دياب


كلمات أغنية دوام الحال لعمرو دياب  


دوام الحال من المحال

كلام كتير اتقال

ولما عشت لقيته سهل

يكون حقيقه مش خيال
~~~

دوام الحال من المحال

كلام كتير اتقال

ولما عشت لقيته سهل

يكون حقيقه مش خيال
~~~

امبارح كنت بقول

لو افترقنا تكون حياتي دي نهايتها

والنهارده بقيت بقول

مش عايز حد قدامي يجيب سيرتها
معقول أنا اشوف حياتي تبتدي بعد نهايتها
~~~

امبارح كنت بقول

لو افترقنا تكون حياتي دي نهايتها

والنهارده بقيت بقول

مش عايز حد قدامي يجيب سيرتها
معقول أنا اشوف حياتي تبتدي بعد نهايتها
~~~

دوام الحال من المحال

كلام كتير اتقال

ولما عشت لقيته سهل

يكون حقيقه مش خيال
~~~
ولا كنت اقدر يوم أفكر للفراق اعمل حساب
ولا كان في بالي حلم عمري في يوم وليله ألاقيه سراب
~~~

امبارح كنت بقول

لو افترقنا تكون حياتي دي نهايتها

والنهارده بقيت بقول

مش عايز حد قدامي يجيب سيرتها

ديه حقيقة واضحه عينيا متأخر شافتها
~~~

دوام الحال من المحال

كلام كتير اتقال

ولما عشت لقيته سهل

يكون حقيقه مش خيال

~~~

دوام الحال من المحال

كلام كتير اتقال

ولما عشت لقيته سهل

يكون حقيقه مش خيال


ليس هنالك تعليقات :

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظة لموقع © Elmohandes

تصميم : مصطفى صلاح