-->

كلمات أغنية واحشني لجنات


كلمات أغنية واحشني لجنات من ألبوم حب جامد


واحشني إيده تلمسني

طريقة نطقه لإسمي

دا روحي وغايبه عن جسمي

أنا عايشه والسلام

~~~

هزاروا وهو بالوا رايق

وشكلوا لما يدايق

واحشني كلمنا طول الليل 

علي صوتوا كنت بنام

~~~
واحشني سؤالوا عني انا ببكي مش بغني

وروحي رايحه مني بتبعتلوا السلام

انا الي في بعدوا بشقي 

علشان من قلبي عاشقه

ونفسي في حضني يبقي

واصحي جنبه وانام

~~~

بعيد عني لكن شايفاه

ولحظ بلحظه عايشه معاه

حياتي ابتدت وياه

وماتكملش إلا بيه

وحيده ضعيفه منسيه

وحبه احلي ما فيا 

هتسوي ايه الحياة ديا

لو مش عايشه ليه

~~~

واحشني سؤالوا عني انا ببكي مش بغني

وروحي رايحه مني بتبعتلوا السلام

انا الي في بعدوا بشقي

 علشان من قلبي عاشقه

ونفسي في حضني يبقي

واصحي جنبه وانام

ليس هنالك تعليقات :

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظة لموقع © Elmohandes

تصميم : مصطفى صلاح