-->

كلمات أغنية تبدأ حكايتي كريم محسن

كلمات أغنية تبدأ حكايتي




تبدأ حكايتي لما كنت بشوف عنيكي
يخلص كلامي لما ايدي بتلمس ايدكي

بسرح بفكر ازاي هوفي وعودي ليكي
تبقي انتي ليا انا بكل غالي مشتريكي

انا كنت راسم صورة لينا احلي كتير
 احلي كتير
في دنيا تانيه كنتي ملكة وانا الامير

فستان وبدله بلون كسوفك فرحانين
بالنسبة ليا اليوم دا كان حلم السنين
حلم السنين
وبقينا فين
وبقينا فين

انسي خلاص كل الي كان 
ضاع حبي ليكي مافيش مكان
انسي خلاص كل الي كان
ضاع حبي ليكي مافيش مكان

راح فين كلامك الي كنتي بتقوليه
دا انا ابيع الدنيا عشانك انت واشتريك
بعدك اكيد علمني ازاي بعدك هعيش

اصل انتي حبك كانت حاجه ماتتنسيش
حضني اللي كان دايما زمات تتحامي فيه
تتحامي فيه
دلوقتي خلاص ان الاوان تبكي عليه
تبكي عليه

راح فين كلامك الي كنتي بتقوليه
دا انا ابيع الدنيا عشانك انت واشتريك
بعدك اكيد علمني ازاي انسي هعيش

اصل انتي حبك كانت حاجه ماتتنسيش


ليس هنالك تعليقات :

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظة لموقع © Elmohandes

تصميم : مصطفى صلاح