-->

كلمات أغنية ياغصن بان يحي علاء

كلمات أغنية ياغصن بان



ياغصن بان عودك جنان 
وعودي بعزف بيه اللحان

انا شعري شاب جالي اكتئاب
بس اما شافك خف وطاب

مليون جواب يتكتبو ليكي 
ده انتي اللي زيك كيف يتساب

ميل عليا طب نظره ليا
طب لحظة طب نطلب عناب

انا مستني بس اشارة واستناك
لو انتي جميلة طلي وافتحي الشباك

انا شحات وقرش الحب من عطفك  (مش هينفع كداااا)
بحبك سهل اقولهالك هنا وهناك

ياغصن بان عودك جنان 
وعودي بعزف بيه اللحان

انا شعري شاب جالي اكتئاب
بس اما شافك خف وطاب

مليون جواب يتكتبو ليكي 
ده انتي اللي زيك كيف يتساب

ميل عليا طب نظره ليا
طب لحظة طب نطلب عناب

يوم اللقا عين بندقة شكلك تقيل
ازاي بقي انتي مصدقه بالك طويل

متشعلقة نار حبي ليكي في خلخالك
قالو عني جامد في الغنا اه ياعيني ياليل

دخلت البيت شربت واحسن استقبال
قابلني محمد ابن وديده ولد الخال

وقالي تاخدها توزنها دهب برا 
وتدفع زي ماهتدفع مهور في شوال

فقولت استني بس عليا لاياعم ماتطمعوا فيا
انا من عيله مش اغنيا فقرا الحال

فخرجت هي من الأوضة قالت أحب عبوده
كفايا عليا انا خاتم وراحة البال
كفايا عليا انا خاتم وراحة البال

ياغصن بان عودك جنان 
وعودي بعزف بيه اللحان

انا شعري شاب جالي اكتئاب
بس اما شافك خف وطاب

مليون جواب يتكتبو ليكي 
ده انتي اللي زيك كيف يتساب

ميل عليا طب نظره ليا
طب لحظة طب نطلب عناب


ليس هنالك تعليقات :

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظة لموقع © Elmohandes

تصميم : مصطفى صلاح